HTML

Röviden...

Indiában töltök 1 hónapot... hogy miért és hogyan azt itt olvashatjátok

Timus blogja

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mennyi az idő?

Calcutta

Budapest

Friss topikok

2008.01.27. 18:45 ntimus

Talpaltunk ma rendesen (jan. 27.)

Egész nap ma tényleg szinte csak kajálni álltunk meg, de amúgy mentünk és csak mentünk.
Viszont ebből kifolyólag jó sok mindent is láttunk. Ezeket csak címszavakban írok le, hogy azért ne maradjatok olvasni nélkül, aztán majd jobban kifejtem, de most estére nagyon elfáradtam. De ezzel nem vagyok egyedül.

Reggel 10re temlom, utána Teréz anya temploma, annál az iskolánál, ahol tanított. Közben séta. Templomok után haza taxival. Közben mambulás ki az ablakon. :-)
Otthon ebéd, du. 2-kor jött értünk az egyetem kocsija és elvitt minket a baba múzeumba, szt. pál katedrálishoz, onnan át a victoria memorialhoz, onnan pedig a svahuniba, ami egy vásárolgatós hely.
7re haza is értünk, de a lányok mind2en el is aludtak a hazaút alatt, pedig nem volt nagyon hosszú. Vacsi, fürcsi, játék meg egy kis netezés most.

Addig is nézegessetek képeket, és hamarosan bővül mjad a szöveg is.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ntimus.blog.hu/api/trackback/id/tr91313808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bélus 2008.01.27. 20:06:30

Szia Timi !
Köszi a mai képeket és híreket , ne maradj fent túl sokáig te sem, holnapra pihend ki magad . Pusszant Apu

Irén néni 2008.01.29. 17:47:46

Timikém, ha most nem zavarlak be-vallom eddig próbálkoztam az irással.Talán most sikerül a levelem.Kivánom, hogy élvezd azt a másik "világot", jó egészséget és sok élményt. Szia Irén néni.

Bogi 2008.01.31. 21:06:55

Szia Timi!

A ruhaboltos gekkó igazi volt? Nekem kicsit műnek tűnik a kép alapján, de ha azt mondod, hogy valódi, élő példány, simán elhiszem neked :)

ntimus 2008.02.01. 17:18:39

A gekkora elsore en is azt hittem , h csak mu, de kicsit nezegettem, aztan lattam, h mozgatja a fejet, uh akkor mar muszaj igazinak lennie...
süti beállítások módosítása