HTML

Röviden...

Indiában töltök 1 hónapot... hogy miért és hogyan azt itt olvashatjátok

Timus blogja

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mennyi az idő?

Calcutta

Budapest

Friss topikok

2008.02.01. 20:15 ntimus

Még élek...

...és remélek. :-)

Nem tűntem el a dzsungelben, és a tigrisek sem faltak fel, csak éppen mindig volt valami, ami miatt nem tudtam írni. Tegnap áramkimaradás volt, azalőtti nap belassult a net, úgyhogy semmi értelmeset nem lehetett vele kezdeni, ezért nem is kezdtem. Kedden csak lusta voltam, hétfőn este meg voltunk egy népi táncos előadást nézni, és utána már nem volt erőm írogatni.

Sajnos most is csak rövid leszek, mert mindjárt leragadnak a szemeim, itt ugyanis már éfél is elmúlt, de azért címszavakban a 7 főbb eseményei:

  • - belátogattunk tegnap este egy esküvőre (először mi sem akartunk menni, de annyira kedvesen és kitartóan hívtak minket, hogy bunkóság lett volna visszautasítani)
  • - voltunk Körösi-Csoma Sándor kalkuttai szobájában, ami elég kicsike, és anno sem volt benne semmi bútor, még szegény Sándor is a földön aludt
  • - hétfőn egy népi, ma pedig egy klasszikus indiai táncos előadást néztünk meg, persze élő zenés kísérettel
  • - szerdán pedig egy váratlan nyári zápor lepett meg minket: meleg volt, de be volt    borulva és úgy esett mintha dézsából öntenék. Ez a helyieknek is szokatlan, mert      ebben az évszekben nem szokott egyáltalán esni, csak a monszun alatt, de akkor      aztán rendesen. Ez nekik is fura volt, hogy ilyenkor esik

Képeket viszont addig is nézegethettek, mert abból akad bőven. Főleg a táncosokból- a mairól még nem, de arról nem is sokat csináltam. És most már megnézhetitek, hogy milyen az a salvador kamaz, amit én vettem. Lehet, hogy veszünk majd szárit is, de az még a jövő zenéje.

Holnap mindenesetre tuti, hogy megyünk vásárolgatni, vasárnap pedig egy egésznapos kirándulás vár ránk. Vonattal megyünk valamilyen közeli helyre, ennél többet egyelőre nem tudok.

Puszi mindenkinek,és nem kell annyira aggódni értem, mert itt nagyon kedvesek és segítőkészek az emberek!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ntimus.blog.hu/api/trackback/id/tr72321418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bélus 2008.02.01. 21:28:22

Szia Timi! Örülök neki ,hogy nincs semmi komoly gond, és gondolsz az itthoniakra és tettél fel új képeket , és van most már olvasni való is hozzá.A salavador kamaz nagyon menő , ez az összeállítás sárga sál- zöld felsőruha-sárga nadrág elég ritka mifelénk,talán csak a divatbemutatókon látni hasonló színkavalkádot, de az én véleményemre ne adj ,a kamazról is idáig csak azt tudtam ,hogy az egy teherautó.Vigyázz magadra a hétvégén ,pusszant Apu

Dóri 2008.02.01. 21:32:57

Szia Timi! Csak gondoltam megkérdezem h mennyibe került a ruha, biztos ott sokat olyanba járnak. Szeretnék kérni egy lila sálat, mert nálunk most a lila szín a divat.

Zsuzsi 2008.02.02. 11:27:42

Tuti a cucc és jól is áll neked!A képek is frankók.Addig jó amíg vannak akik aggódnak érted.Remélem a hétvége is jól sikerül majd.Várjuk az új infókat és képeket.Puszka!!!
süti beállítások módosítása